Whatsapp Facebook Facebook Facebook Seyahat Sağlık Konut Hasar Anında Poliçemi Hatırlat Poliçemi Hatırlat SSS SSS Telefon Facebook Twitter Instagram Linkedin
WhatsApp ile Canlı Destek

Sigorta Yaptırırken Nelere Dikkat Etmeliyiz

Günümüz sigortacılığında en büyük sorunlarından birisi ucuz poliçe yaptırmak için sigortalının yanlış yönlendirilmesi ve sigortacının da hazırladığı poliçeden çok da haberdar olmamasıdır. Sektörde fiyat odaklı olup, bilgiden uzak hizmetler git gide büyümekte ve hasar sonrasında çok kişi mağdur olmaktadır. 

Sigorta yaptırırken ilk etapta teminat kapsamı önemlidir. Haklarınızı tümüyle karşılamayan sigorta poliçesi ile gereksiz teminatlar ile hazırlanmış bir poliçe sizi zor durumda bırakacaktır.

Hatırlarsınız ki yakın zamanda ani bastıran dolu sonrası çok sayıda ev sular altında kaldı, arabalar mahsur kaldı ve hasar gördü. Sigortası olmayan araçlar tamircilere akın ederken, tamircilerde uzun kuyruklar ve kalitesiz işçilik mağduriyetleri yaşandı. Üstelik arabası ile iş yapan bir çok kişi de araçsız kaldı.

Yine evlerine su basan yüzlerce kişi hem evinden hem eşyalarından oldu. Üstelik bu olay yaz aylarında yaşanmakta ve kimsenin umduğu bir durum değildi. Hasar anında sigortalıların birçoğu poliçelerinden yeni haberdar olmuştu. Bir kısım poliçede ikame araç hizmeti bulunmamakta, bir kısım poliçe gerekli teminatları kapsamamakta idi. İkame araçlar için bir çok sigorta şirketi yeni araçlar kiraladı, büyük bir zarar yaşandı. Ve şimdi bu yıl bazı sigorta şirketleri afet kapsamına giren bu tür hasarlarda kasko sigortasında ikame araç hizmeti sunamayacağını poliçe içeriğine ekliyor. Fakat sigortacıların da bu konuda sigortalıyı uyarmaması hatta sigortacının da yenilenen teminatlardan çok haberdar olmaması yüzünden bir sonraki afet durumunda benzer sıkıntılar yaşanacaktır. 

Teminat bedeli yüksek olan şirketler böyle riskler karşısında sigortalıyı zor durumda bırakmıyor. Müşteri memnuniyeti odaklı oldukları ve sermayeleri ile en iyi sigorta şirketleri arasında geldikleri için sigortalının ihtiyaçlarını kısa sürede karşılayabiliyorlar. Fakat sigortalılar sigorta yaptırmadan önce teminat bedeli, teminat kapsamı, sigorta şirketinin sermaye yapısı gibi detaylar yerine en ucuz sigortayı seçmek istiyorlar. Bir an önce sigorta işlemini bitirmek isteyen sigortacı da bu konuda yeterince açıklama yapmıyor.

Tabii sonunda sigortalı hasar durumunda mağdur oluyor.

Biz Can-Atar Sigorta olarak 31 yıldır ilk önce sigortalının ihtiyacını tespit ediyor ve müşteriyi bu konuda bilgilendirmeye gayret ediyoruz. Sigortalı sigortasını farklı bir acenteden yapacak olsa da bilgilendirme konusunda en doğru hizmeti vermek bizim ilk görevimiz. Sigortalının ihtiyacına en uygun teminat kapsamını çalışıp en ideal sigorta poliçesini oluşturmak için ekstra özveri gösteriyoruz. Bu sebeple 31 yıldır aynı memnuniyet ile 5 bine yakın müşterimiz ile aralıksız çalışıyor, memnuniyetleri sayesinde hedeflerimizi büyütüyoruz.